Rainy Day



Vilket härligt väder att vakna upp till.
När jag cykladde hem från jobbet i går kväll så snöade det lite.
Det var ordentlig snö, inte sånt där blask skit så jag tänkte att ja men va härligt,
då kanske man vaknar upp till ett vitt vinterland i morgon ;)
mmm här vaknar man då upp till regn. Fan.
Mörkt är det också. Men jag har haft en härlig start på dagen endå.
Mörkt, kaffe och ljuvlig musik, lyssna bara på detta;

Stone Sour - Bother

 

I dag skall det jobbas. 11-16.

Hade tänkt cykla upp på stan till 10 för att köpa present till lillebror som blir 18 men nu när det regnar känns det ganska jävligt att bli blöt innan jobbet. Mamma fixar ist!! Och eftersom det regnar tänker jag skippa cykeln och promenera till jobbet. Oj vad jag kommer ångra mig kl 16 när jag slutat och ska hem. Men den smällen tar jag då.

Lite ögon godis bjuder jag på; Chris Cornell. aj aj aj!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback