FY!!!!!!!!


F*N va dålig jag är!!!
Att det ens är möjligt att ha sådan brist på självdiciplin är skrämmande!!
Nu skulle jag va sååå duktig och åka på den frivilliga samhällskunskapslektionen..
mmmm... har cyklat sisådär 5 meter.. så ringer Petter.
Vi bestämmer att vi ska fika när jag är klar i skolan, vi har ju inte setts på många månader.

Då kommer jag på att jag vill ju sola också...
sagt och gjort!
Linn tvärvänder med cykeln och åker till videobiljarnden och solar...
INGEN skola...
Jag är så förbannad på mig själv att jag borde ge mig utegångsförbud och absolut inte
gå upp på stan och fika... SKÄMS!

Jaja.. träffade världens bästa Sara med P-A när jag var klar att sola..
Planera lite smått för helgen och så...

Men nu blir att duscha...
Jag stinker solarium!


133871-32133871-31

Trött & Sliten


Man blir ganska trött av att göra mest ingenting!
Hade tänkt att rå plugga i dag... men som vanligt blev det allt annat än plugg...
Mest kaffe drickande, blogg läsande och tv tittande...
Kan man bli mycket slöare??

Ska i alla fall ta mig i kragen och tvinga mig själv till skolan om en stund...
Frivillig samhällskunskaps lektion...
Observera; Frivillig!
Men jag tänker gå..
mmm för nu får jag faktiskt skärpa mig ;)


Brukar inte göra detta men dessa måste jag visa..
Klickade hem de svarta i går...
Men det är priset som e de sjuka...
Med min CSN rabatt gick skorna på 195kr.... sjukt billigt! 

133871-30
Nu blire lite blogg läsning sen ut i kylan :(

Love!

Jag borde


Bli sambo med min mormor...
Nu är det fakta...
I dag sprang jag upp på stan och köpte stick pinnar...
Då jag tappat bort en av dem jag redan hade så kunde jag inte forstätta på
de vantar jag håller på med.. så nu ska jag sätta i gång igen...

Gammal tant?? Så känner jag mig iafl...
Men aj va skojj det faktiskt e och när vantarna e klara e det ännu roligare;)
Haha mmm men jag står för det iafl.. JAG STICKAR VANTAR!!! :p

Men visst e jag duktig?? ;p133871-11

Geografi


Hade glömt hur sjuuukt booring det är med Geografi...
Är ett antal år sedan nu jag sist läste geo och jag vet nu varför jag inte klarade kursen...
Men men nu är det nya tag och jag ska se till att få ett ordentligt betyg, hur trist det än är!

Ska till skolan i dag, sälja mina gamla Engelska böcker för att i morgon köpa nya..
Jag börjar redan tröttna påskolan.. usch!!!

I kväll blir det kanske Ulla och Tv..
Betty OCH Grey´s, hur bra kan det bli..
Räknar med att Linn kommer sitta och stört böla till Grey´s i kväll..
Kan knappt hålla tårarna inne när jag ser reklamen för kvällens avsnitt...

Nu ska jag åter igen ta tag i den där Geografi uppgiften :(

Later

                                                                                                                                                                                           
133871-27

Måndag


Usch och fy för dessa dagar.
Början av en låååång vecka är aldrig kul.


Har degat hela dagen, druckit massa gott kaffe ur mammas nya bryggare, lyx ;p
Ska dra med min kära mor ut på en power walk.
Passa på att dra förbi Läromedia och köpa lite kurslitteratur...
Det svider i plånboken då ska jag lova..
Men om jag lyckas sälja mina gammla böcker så går jag tom kanske lite pluss om jag har tur ;)

Men nu ska det ut och gås!!

Puss!

Äntligen!!


Äntligen lördag kväll..
Har längtat heeela veckan lång!!
Världens bästa Lina & Lotta fyllde 22 i torsdags och ska i kväll firas..
Så nu sitter jag med en god cider och har som ALLTID varit klar i ungefär en timme..

Bthw så är Jay Z och Linking Park ett sjuuuukt lyckat project och jag tröttnar INTE på musiken, lovely!

I dag har det sprungits på stan med mamma & lillasyster.
Kallt men systemet var nödvändigt så d var bara att bege sig ut i kylan.

Nepp nu ska jag klä på mig ytterkläder så kommer Maria och hämtar mig strax!
Hoppas ni alla får en härlig lördags kväll, det ska jag ha :)

Love

såååååååå puckad...


SJÄLVKLART
var det jag som va totalt nollställd..
Skrattar gott åt mig själv när jag upptäckt vart jag gjort fel i frågan om
att få fram klockan..

jaja nu e den där iafl :p

Föbenat!!!!!!!!!!


GOSH!
Är jag helt jäkla nollställd eller är det html koden som inte funkar??
Hittade skit bra tips på hur du får in klockan och gör presentations bilden större
men det funkar ju för F*N inte!!!
Får väll vänta på min datanörd till bror kommer hem o se om han förstår sig på detta...

Är det någon utav er som har tips på hur du gör, bla med banner, göra snygga bakgrunder osv så snälla hjälp mig!! :)

Har pluggat lite i dag... skulle behöva sätta i gång med lite till men jag är motivations och orkes lös...
Skönare att sitta i mjukis med en kopp kaffe och snoka runt här i blogg världen ;)
I kväll blir det mys hos my lovely Ulla,  O.C och sedan King Kong eller Davinci Koden.. mys!

Nu är jag för arg för detta!!!!

Later!