LoLoLoLovely


Bra dag.
Eller kanske rättare sagt, välmående.

Började jobbet i dag. herregud vad jag saknat villan och kvinnorna där.
Var meningen att jag skulle jobba dygn, 8 i morse till 4 i morgon men det blev nå fel
i schemat så jag gick till 4 i dag och kör 8 i morgon till 4 på ons ist.

Det känns bra nu.
Riktigt jäkla bra.
<3



Morning


Slänger in ett hastigt god morgon innan jag beger mig till jobbet.
Denna morgon (regnigt) har jag sån tur att jag får skjuts, ska strax väcka chauffören ;)





Favourite Summer Colours


Isadora är min sommar favorit när det gäller nagellack.
Det blå har använts flitigt och både kunder och personal i butiker har
slängt sig över mina naglar och beundrat den blå färgen.
Helt fantastiskt sommar fin och med brun hy blir den ännu bättre.
Den rosa färgen är en klar favorit från förra sommaren.

Isadora 192 - Power Pink
Isadora  624 - Baby Blue




Morgon Tankar


Såhär innan klockan ens är 8 på en ledig dag
(ja jag har vart uppe sendan 7.. hmmm)
så är jag ganska så pissed.

På tv´n gick den där förbannade VM reklamen.
"-Jag är med i VM", "-Jag är med i VM" "-JAG är med i VM".
Jag förstår inte?????
JAG är INTE med i VM, SVERIGE är INTE med i VM.
INGET VM I SOMMAR.
Jag gråter blod, sluta med den där j*vla TV reklamen!



SummerSun


Hej mina fina.
Jag vet jag vet, nu har jag vart jävligt dålig.
Men som alltid, när inspirationen saknas så blir det såhär.
Ville i alla fall in och säga hej och lova att jag kommer tillbaka ;)

I dag ska jag i det underbara sommarvädret dra mig till jobbet typiskt nog.
Sitter och slänger in en "sommar mapp" i Ipoden så länge.