Den där dagen efter


Ja man mår precis som man förtjänar!!!
Jobbade till halv 9 i går men väntade på frida som slutade 9. Tvättade av mig, sminkade mig och allt som hör till innan fest. När Frida slutat drog vi oss till Josse. en hel drös med härliga brudar (och en Daniel ;)  sedan bar det av till strömpis. Så jäkla bra kväll! Men som sagt, i dag mår man som man förtjänar och jag är inte sugen på jobbet. Börjar 16 så jag hinner väll kurera mig lite till.

Ska försöka få tag i bil så jag kan åka ut till netonnet och köpa tlf.
i värsta fall tar jag fan cykeln! kanske hjälper mot baksmällan??
hur som så är det denna rosa härliga sak jag ska köpa;


Long gone


Ja ni. Jag har liksom fortfarande inget sug på detta bloggande. Men en liten update då och då skadar ju inte.
Har precis som alltid inte hänt något spännande förutom jobb jobb och jobb. Ingen semester!
Mini semester i form av en dag ledigt här och där är det enda jag fått. En en dags tripp till Lisseberg med brudarna (helt fantastiskt) och en helg ute i en sommarstuga är vad jag lyckats åstadkomma. Men det duger.
Denna helg har spenderats med 3 härliga brudar från jobbet i en sommatrstuga utanför laxå. KNALL SOL och helt fantastiskt. Massa mat, dryck, bad, sol och härligt sällskap gjorde hela helgen. Tack brudar!

Nu närmar sig vuxenlivet med stormkliv dessutom. 2 veckor till skolan börjar (jag ska ju som sagt läsa ungdomsvård/missbrukarvård) och 3 veckor kvar tills jag flyttar. härligt!!!!

Så det var väll det hela. Nu ska jag ner till Lucullus och leta upp något gott till lunch. Börjar jobba kl 16 och måste få i mig något kombinerat med ett avsnitt av Being human.