Den där dagen efter...


Alltid lika kul att vakna upp dagen efter....
Herrejesus va skojj det var i går, att få umgås med tjejerna, mina älskade tjejer!
Det var alkohol, snacks och SingStar. Krogen var skojj, massa dans!
Men det bästa, som alltid, foooood! Palette som alltid och världens goaste pizza.
Perfect night!

Nu ligger jag ganska så däckad fortfarande i sängen och glor på SNL så jäkla bra!
Fick höra på krogen i går att min tattuering ligger uppe på hemsidan :) Emanuel är sjukt duktig.
www.a-headtattoo.com

Bor du i närheten av Örebro, Kumla, och är sugen på en tattuering, gå till Emanuel!
Såhär såg alltså min tattoo ut bara ett par minuter efter de sista dragen. Helt färsk :)

image336

Later.



Fääääärdig


Eller nja.. inte riktigt klar.. men nästan!
Lite make och lite hår kvar sedan är jag klar!
I kväll blire ett par mörkblå tajta cheepMonday, en svart tub top med Scarface och pums. yey.
Sitter med en Heineken, och försöker bli klar.

Hoppas ni får en fruktansvärt trevlig kväll!!!



Perfekt musik just nu.





nap time


Nej nu ska jag sussa en stund.
Ligger nerbäddad under täcket framför tv´n. Lovely.
Later; fest!!!


image334
image335




image333

Medium


Jag är inte helt hundra på tv medium, så som tex det Okända.
Sitter iafl framför TV nu och kollar  på just  det Okända,  det är visst ett speciall
avsnitt där man får veta massa om de olika medierna.
Jag är så fruktansvärt sugen på att träffa ett medium...
Jag tvivlar inte en enda sekund på att det finns folk som har dessa gåvor.
Så klart finns det aldeles för många lurendrejare MEN det finns de som kan.
Mamma var hos ett medium samma kväll som pappa blev dålig och senare gick bort.
Och det denna kvinna berättade för mamma gör det omöjligt för mig att inte tro....

Var en snabbis på stan, blev systemvaror, inflyttningspresent och en väska.
Light shopping.
I kväll blir det inflyttningsfest hos Emelie, jag är på topp!!!!
så nu blir det snart Tacos, sedan ska jag ta ett långt varmt bad innan bestyren inför kvällen börjar!


Denna väska blev det. Underbar.
198:- på H&M
image332




no sun for me


Var väll det jag förstod...
Efter en god middag av kocken med tillhörande öl så var det kört.
Låg kvar i soffan och tok vägrade ner till Videobiljarden för lite sol.
Mamma får bli mitt sällskap dit ner i morgon ist.
Däremot lyckades jag ta baken ur soffan och ner till Lucullus. Glass. hujeda mig att jag aldrig kan låta bli.
Nu har jag desperat legat och satt varenda liten hjärncell i arbete för att knäcka nöten med hur jag ska lyckas se mina filmer på TV´n istället för datorn. Min första ide var uppenbar, jag bränner. Men tålamodet svek. Det skulle väll ta ca 45 min att bränna I am legend till DVD så jag gav upp. Nästa snille blixt var koppla datorn till TV. Min dator är så hightec, oh yeah, att en vanlig "sladd" ?? som man kopplar mellan datorn och TV´n inte funkar i min. Så brors laptop då? Jag huserar ju denna helg inne på hans rum så.. men icke. Denna dator hade inget grafikort eller vad han nu kallade det så där gick det i kras. Det blir att glo på datorn hur som hellst... då återtstår ju bara valet av film???
I am legend ska jag se, det ska jag. Men i över en vecka nu så har jag av någon helt ogrundlig anledning varit så sugen på 8 mile....what to do???? Jag ska i alla fall börja med att slänga på mig sovisar, poppa popcorn och bädda ner mig.... Jag tror det blir I am legend endå... jaja den spännande upplösningen får ni vänta med tills i morgon.
Nu blir det mys.


image331




     

Segis


Är riktigt riktigt seg tjej i kväll.
Har skickat i väg mamma på trav och bäddat ner mig i soffan nu.
Kom helt plötsligt på att jag ska ju ner och sola.... Måste nog dra ner dig ganska så strax
annas somnar jag här på plats. Har druckit en fruktansvärt god kopp te och blev då ännu slöare.
Kanske ska dricka lite öl som mamma lämnade åt mig... sitta nerkrupen ensam framför tv med
en öl... classy, huh?!

Drog en runda på stan med lill sis som sagt. Kom hem med system varor åt mamma, inge mer.
Blev ingen iPod i dag... kanske i morgon... eller i Oslo... jag är ju så jävla dålig med pengar. Så länge det inte är en stor klump summa på en och samma gång så kan jag slösa massa massa pengar på en och samma dag om det skulle vara så. Men en stor klumpsumma på en gång, det tar emot, även om jag har råd. Men iPoden ska bli min!

Nej, lite mat, kocken har precis satt i gång, en solning, en härlig dusch och massa bra film.
Det blir en hel kväll för mig!

image328

Music...


God morgon!
Bussresan hem i går var låååång och tröttsam..
Öppnade en bok så fort vi startade, läste väll en ca 15 min sen sov jag.
Vaknade efter en halvtimme och lyckades inte sova mer men var aldeles för trött för att röra mig.
Så jag låg ner i sätet och bara stirrade rätt ut genom fönstret.. huff...
Men den sista en och en halv / två timmarna efter en efterlängtad och välbehövd rökpaus i Karlstad så vaknade jag till och packade upp datorn. Har lagt över en herrans massa ny musik från en i Oslo och herrejesus! va bra det kan va!!!


Härligt att vara hemma :)
Satt uppe till väldigt sent inne hos Robin och spelade Guitar Hero för första gången.
Herregud, livsfarligt! Kan ju fasta med det där i timmar!!! Sedan kom Freddy hem efter sin alla hjärtans dag dejt med tjejen och skröt över sin nya iPod Touch. Jag hade i går, fram tills jag fick se den, tänk att köpa den...
den var riktigt cool och säkert hur bra som hellst. Men aldeles för stor och otymplig för mig... Så jag tror det i dag blir lite shopping på stan och jag ska ge mig själv en iPod Classic. Det skilljer bara någon hundrig mellan Touchen och den men jag tror den senare är mer i min smak :)
Så nu blir det morgonkaffe och väntan på att lillsis, som jag såg till tog ledigt från skolan i dag, skall komma hem så blir det shopping.

image326
image327





Weak...



Lost in time I can't count the words
I said when I thought they went unheard
all of those harsh thoughts so unkind
 'cos I wanted u
And now I sit here I'm all alone so here sits a bloody mess,
 tears fly home A circle of angels deep in war
'cos I wanted u

weak as I am, no tears for u
deep as I am, I'm no ones fool
weak as I am

So what am I now?
I'm loves last hope
I'm all of the soft words I once owned
 if I opened my heart, there'd be no space for air
'cos I wanted u

In this tainted soul
in this weak young heart
am I too much for u





Mornings!


image325

Börjar kl 12 i dag, skönt!!
De andra började dock tidigt i morse och jag vaknade runt 7 och fick inte sova.
Har vart uppe och packat tills i morgon, HOME!!!!!!!!
Ska förbi världens snällaste i kväll som fixat nyaste av One Tree Hill åt mig
så jag har nå att se på bussen, ska försöka få med mig Caleforniacation också.
Nuu ska jag dock ta hand om tvätten (huff) och sedan blir det att bege sig.
Ska in på indiska en sväng innan jobbet. Har spanat på en mössa ;)

På fredag mina älskade, på fredag!!!!

Later.