Sunday bloody sunday


Att jobba en söndag är idiotiskt.
Det är så galet lugnt.
Tur som jag har så fick jag med mig Daniel i morse.
Har någon timme kvar sedan drar vi hem för att i kväll
dra bio och fotboll efter det.

Bra Söndag.


Världens bästa Daniel ;)







T.G.I.F


Friday´s
Har en bra slogan,
Thank god it´s friday!

Ska jobba, är allt annat än sugen men vad gör man?
Jag har detdock inte lika illa som min kära sambo Daniel
som var ute på äventyr i natt.
Jag pratade med honnom runt 10 i går kväll och han var redan då
plakat. Han ramlade väll in här hemma runt 5 i morse och klockan halv 9 ringde
chefen och undrade vart han höll hus. HA!

Nu ska jag syselsätta mig en stund till sen blir det jobb.
Yey.





Utan rubrik




I bland blir jag precis måttligt trött på mig själv.
Herregud människa, lägg ner.
Jag tar ut allt i förskott, drömmer och planerar.
Men för 13223294 gången går alltåt helvete.
Och redan nu. Efter såååå kort tid så har jag bestämt mig för att det går åt helvete.
Det gör de ju alltid?
Nej. Lägg ner.

Väntar på en nybryggd kopp kaffe.
Har en del tid att slå ihjäl nu innnan jobbet.
torsdag och fredag  sen är det helg.
På måndag kommer mormor och Mandis till mig i Oslo
för att på tisdag sätta sig på flyget med mig upp till Alta.
Fast jag vet en plats jag lite lite helldre skulle vilja vara just nu.
Dags att klä sig och ta en kaffe nu.
Later.




Kalmar.


Har haft en fantastisk helg i kalmar med bland annat Ölandsbesök.
Vill INTE tillbaka till skit Oslo i morgon.
Basta!


Repeat







Jack Johnsson.

I min singer/songwriter obsession
så ær denna kar en gud.
På jobbet går han på repeat just nu.



Later.



Spænnande...


Pløtsligt kænns det som att det faktiskt hænder lite grejjer.
Inget stort, inget hæftigt men det HÆNDER grejjer!
Hade fin besøk av mamma och faster førra helgen.
Det var underbart.
Fotbolls EM ær i gång och till skillnad från ørebro,
dær pitchers faktiskt ær en fantastisk plats att kolla boll på.
Så har vi i Oslo, Aker Brygge.
Dær har de gigantisk storbild och oslos alla svenskar samlas.
Dit bær det av i kvæll før att se matchen.

Midsommar næsta helg. Den spenderas i Kalmar :)
Jobb och sedan Alta.
Lite små besøk hær och dær sedan læmnar jag oslo.

Nu ær min lunch øver... way øver.

Later.