Info...


Jag har ont i handleden.
Den stackars lilla taniga handleden
är sjukt ny tatuerad.
Ni får se i morgon :)

Nu blir det dusch och sedan en Öl i solen på balkongen innan
festligheter och discobowling
Hey!





Home


Är hemma hos mamma :)
Sitter ensam i lägenheten just nu.
Ungarna e i skolan och mamma på jobbet.
Men snart kommer Mandis hem.
Så blir det en shopping runda på stan
jag behöver SKOR!

Om allt går som jag hoppas blir det även
Tatuering i dag...
Ajajaj.

I kväll är det öl och bownling på shemat.
Ut i solen nu!

Later.



Vår i Oslot!!!


Våren har ju vart framme en stund i Oslo, här hemma med för den delen.
Det har varit massa Takterass Häng och massa Power Walks till utkiksberget.
Grillning och allt som hör våren till!
Njuta.

Jag och Daniel
Grillkväll
image354

En hel söndagsHäng
på vår Takterass.
image358







By the way..


Bilden e tagen med min nya
ROSA
mobil. Kvalite??!?!?!?!!?
Yes.
Maja var sugen på en ny tlf.
Självklart popagerade jag för min nya och den blev det.
Bra eller?!




Fredagsfylla....


Ja.
Efter en trevlig, dock seg, eftermiddag och kväll på jobbet så begav
jag mig till en solig park in Olso där ett härligt gäng hade riggat upp med grill, mat och ÖL.
Härligt.
Ni sitter vi ett gäng hos Julle och gänget.
Dricker öl och spelar spel.
Trevlans!
Now, bacl to game!

Later.
image353




Confession.....


I´ve got a nother confession to make....
Som Dave Grohl skulle ha utryckt det...

Jag och Maja var ju som sagt på konsert i lördags...
90 talets största boyband, så mycket vågade jag avsjöja.
Vi såg ju så klart....
Backstreet Boys!
Ojojoj... Det var magiskt, det var nostalgi till tusen!!

Sådär ja.
Nu kan jag lägga ner mitt fösök till en cool, rockig och jävligt häftig image.
Jag är en tönt.
Nej det är jag inte.
Man kan vara cool, rock och häftig även om man kör en
trip down memorie lane och går på Backstreet boys.
Såde så!!!!!!

image352






Mamma ja...

image351

Om ni bara visste.
Min mamma är bra.




Picture with no connection


Bara för att det är så vackert.
image350


Hello out there!!!
Nu är det fest i Oslo förstår ni!
Jag är väll kanske inte på det bästa fest humöret men ett par öl
och ett par drinkar martini har endå fått mig rund och go....
Har vart sjukt mycket snack om Smala Sussie denna förfest.
Därför har jag just nu den helt galet roliga filmen på download och får hem den strax.
Funderar på att snart, eller om ett tag iafl, gå ner till Statoil här på gatan,
handla en Grandiosa, slänga mig hem och garva tills jag dör åt just, Smala Sussie.
För på denna fest blir det visst inte utgång. Vaist of alcohol kanske...
Min kära "chef" därimot kanske ska ut, får se vad hon säger.
Annars blir det Smala Sussie och Grandis!

Är by the way Al alone in the apartment!!
Mina, just nu, 5 Sambos är hemma i Örebro.
Jag vill också hem. Hem till Mamma. Hon är bra hon.....
Så i morgon, bara för jag e ensam ska jag ta tag i mina ABSOLUT  icke existerande
matlagningskunskaper och laga pizza!!!! Får se hur det går med det...

I dag har jag jobbat.
Klockan 7 PÅ KVÄLLEN! Infann jag mig, där jag just nu e kvar,
Hos mina kära flickor längre upp (eller ner???) på gatan.
Jag strosade ut på deras balkong,
Håll nu i minnet att det endast är 5:e APRIL,
ut på deras balkong. Iförd tuptop och pilot briller satt jag med solen i ögonen, en öl i handen och det var varmt.
Hur underbart är inte det???

Nästa helg kommer två av mina allra käraste, mina hjärtan.
Sara och Emmelie.
På lördagen ska jag och min så kallade "chef" dock på en konsert.
Vilken säger jag inte. det är pinsamt.
Men det är väll kanske 90-talets största boy band?
NOSTALGI!

Dessutom ÄLSKAR jag skattemyndigheten!
Både den norska och svenska.
Från Norge får jag ett lagom 4 sifrigt belopp.
Från Sverige får jag såååå nära ett 5 siffrigt belopp.
Sitter fint i sommarkassan. Yepp!

Nu ska jag återgå till festligheterna.
De säger jag är en Party pooper.
Förstår inte vad de menar???