Dansa i Neon


I kvæll ær det fest.
Bagel & Jucie fest.
Alla Bagel & Juice har varsit klæd tema.
Jag, Maja och Anna på Lille Grensen har det bæsta.
80-tal, Dansa I Neon.
Galet skojj!
Dock ska jag upp och jobba kl 7 i morgon blitti men den smællen tar jag då ;)

I morgon kommer jag hem.
Pitchers uteservering med gott folk.
Kan inte bli bættre!!




Planering


Herre shit va fort det går. Galet.
Nu till helgen åker jag hem, helgen efter kommer mamma till Oslo
Jobba en helg, ledig en helg sen åks det till Alta i en vecka.
Efter detta har jag knappt 3 veckor kvar i Oslo.
10 månader kænns som 10 Veckor. Galet var ordet.


På fredag mina kæra. På fredag ær jag hemma igen :)

Ja vi ælsker dette landet....








I stor brist på intenet kommer min gratulation lite sent.
HEJJA NORGE!
17 Maj i Oslo var førvånandsvært lugn.
Jag stor ju iofs på jobbet men endock.
Massa fina flickor i fina Bunader fick jag i alla fall se.

Viktigare att gratulera i dag kanske ær ju faktiskt min bror.
17 Maj var Norges dag.
I dag ær det handdag. 21 år!
Grattis!

Ska førsøka dra min øver till Julle och gænget i eftermiddag.
Så blir det kanske mer update.
Det kommer garanterat en hel del bilder på Facebook!

Later



Vart tog våren vægen?



Vart F*N tog solen vægen ?????
Det skulle ju vara fint i dag och I MORGON skulle de bli sæmre..
Men icke. Hær ær det då ingen sol inte.

Ska dra mig ett førsøk till shopping efter jobbet i vilket fall.
Jag som hade tænkt dricka øl i solen med Lasse.
Jaja another time then..

Later.