Finaly Friday!


Sorry, det blir inge intressant nu heller.
Mitt hemlands stora helg förra helgen med melodifestival vinst OCH 17 maj är dock värt att nämnas.
Ja vi elsker dette landet!!


Anledningen till att det inte blir mer skrivet än så just nu är för;

Öl, Hamburgare och One Tree Hill.
perfekt fredags eftermiddag!



Long Gone


Nu ni har jag vart en dålig bloggerska. Sämst någonsin tror jag kanske. Men det finns anledningar gott folk.
Men nu är jag här! Har väll inte hänt så mycket spännande sen sist, som vanligt. Jobbat massa och umgåts massa med gott folk och god dricka ;) Sommaren är på g, med stort G! Om ca 2 veckor ska jag på intevju för min utbildning så vi håller tummarna, ellerhur?! I kväll är det personalfest. Vi börjar med Gokart för att sedan dra vidare till Harrys för middag och dryck. Kommer bli toppen. Dock ska jag in och jobba mellan 4 - 5. Halv 6 går bussen. Nödvändig timme eller?!
Hur som så ska jag nu upp på stan en snabbis och köpa lite smått inför kvällen så later. Later kan denna helg verkligen bli later då jag jobbar 11 - 20 både i morgon och på söndag. Direkt efter jobbet i morgon bär det av till Pitchers där vi ska käka, dricka och kolla melodifestivalen så som sagt, later!

(Ni skulle fått en bild men det krångla så och jag har inte tid)