Fredagsmys


Finaly Friday
!
Var helt OK på jobbet i dag, var klara redan vid 2 så det blev att ta det riktigt lugnt med en eller två koppar kaffe för mycket innan hemgång. Kollade schemat för nästa vecka och OJ OJ OJ... onsdag blir spännande... kvällen kommer gå fort. För fort. Har pratat med min kära bror långt uppe i nord norge. Han var riktigt pratglad där en stund. Skönt, önskar han kunde komma hit.
Saknad. Sist sa han att jag inte skulle ringa på ett tag. Blev för jobbigt eller så. Och jag har varit så arg sen dess. Vadå inte ringa? Jag förstår honnom men INTE RINGA. "Ring inte". Det tog hårt. Har fått några försök till komunikation på msn och sms men vägrat svara. Men sanningen är att jag vill. Och jag har svalt stoltheten och kommer nog snart knappa i väg ett sms. Ska strax i väg till Sara... mysa med TV och gott i vanlig ordning på en fredag :)
I morgon blir det födelsedagsfest.

Fan va dåligt detta blev nu. Just nu vill jag sluta blogga. Men kommer så inte göra!

Later.

Kommentarer
Postat av: Sara...=)

hej hej!! nu sitter vi hemma hos mig och myser och då tänkte jag att jag skulle ta och skriva till dig.....=) du är en toppenvän puss puss

2007-04-20 @ 21:44:21
Postat av: Sara...=)

ha det jättekul ikväll..=)

2007-04-21 @ 18:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback