Gubbar och Promenad


Jag ljuger.
Jag ljuger om skolan kom jag på.
Det går inte alls bra just nu.
Så jag ljuger för att intala mig själv att det är ok
och så att jag ska sätta igång nu och få det som saknas gjort.
Jag lovar jag ska.

Vilken dag på jobbet. Tufft. Slit som tusan men framåt eftermiddagen blev det lite lugnare. Jag är enda tjejen på mitt skift, resten är antingen lite äldre män eller äldre "gubbar". Men nu när jag vart där i 6 veckor och inte bara som sommarjobbare så börjar dem släppa lite och inte bry sig så mycket om att det är en 22 årig tjej med. Kvällarna e värst, då är det oftast lite att göra och vi e ganska så trötta, då kan man ha riktigt skojj!
Lunchen i dag när man e "en i gänget" med grabbarna var riktigt skojj faktiskt.
image142





Tjej kväll på stan i morgon, ska nog ta oss en liten sväng om och kolla lite... O´Learys premiär öpnnade ju i lördags och i morgon ska de ha öppet endast för tjejer, måste kanske testas?? Kan ju skryta om att vi i Örebro nu fått sveriges största O´learys ;)
Ska ut och promenera en sväng med Ulla nu.
Grey´s har jag missat 3 ggr på rad nu så det får bli att tanka hem ist.

Later.

Kommentarer
Postat av: Apan

Rättning : Inte Sveriges största O´learys, men dock ETT av dom största !

2007-04-18 @ 21:18:55
Postat av: Anonym

Apan: Jasså?? jaja men ett av de största då ;)

2007-04-20 @ 22:35:30
Postat av: Apan

Iaf enligt O´learys själva, "Hemsidan." Faktafel bör rättas och korrigeras !

2007-04-23 @ 16:39:15
Postat av: Linn

Apan: Så rätt så!! :) Men jag måste få skryta lite så jag låter det stå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback