Jag ljög!

Morning!
Vilken underbar kännsla att vara utvilad!image144
I går morse, tack vare väldigt väldigt mystiska (!?!?!) omständigheter
så vaknade jag och det känndes som jag hällt i mig minst 10 liter sprit.    Enda jag fått i mig kvällen innan var FunLight... Funderar starkt på att ta upp detta på jobbet och få dem att undersöka vår goda saft.
Dock tror jag det mer berodde på en något berusad människa (inte jag)
och sängående inte förens klockan halv 5... kan beror på det...
men FunLight ska i vilket fall undersökas!

I dag är min plånbok (så som säkert många andras) väldigt välfylld och det skas upp på stan och spenderas! Lyckats få ihop de flesta så det blir en hel dag med tjejerna innan jobbet. Dock utan Sara, baby, kom! Lite arg på vädret dock... 14 grader, inte illa, men molnigt som tusan....jaja det får gå! Ska även innan jag nu slutar berätta att jag ljög.
Detta är för Apan; Örebro har inte som jag skrev i ett tidigare inlägg sveriges största O´Learys men dock ETT av de största.... går ju att skryta med det också ;)

Nu lämnar jag er och ska strax bege mig ut.

Later!


Kommentarer
Postat av: Sara...=)

Du vet att jag jätte gärna skulle gå med er på stan, men det är ju tyvärr så att jag jobbar till kl tre och min plånbok blir inte påfylld förrens på fredag..=( men ha det underbart och shoppa loss..=) ha en trevlig kväll på jobbet...

2007-04-25 @ 12:01:22
Postat av: Apan

Tack ;)

2007-04-26 @ 00:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback