Jätte glad...

image134

Nej jag är inte alls förbannad. Jag tycker det är jätte skojj och trevligt med gråmulet väder och S-N-Ö!
WTHF.... men det är ju April, man får nästan räkna med det... sedan sägs det även att det i veckan ska komma in en massa varmluft och bli riktigt riktigt fint igen... man får väll leva på hoppet ;)
Måste sätta igång med lite plugg nu, eller ganska mycket igentligen om jag ska vara ärlig. Har varit riktigt riktigt slapp i det senaste så nu jädrans ska jag sätta igång-.... (mm jag lovar) precis lika mycket som jag kommer ställa mig på min maskin och trampa i dag... mm men jag ska ju göra det...
Blir Ulla och Prison i kväll, lovely!
Nu blir det duschen sen lite plugg.

Later.

image92

Kommentarer
Postat av: Anonym

trampa trampa trampa bäst du vill... vet du va .. du e min lilla sill=)

Nu sitter nu i min soffa o nyser, medan ja sitter brevid på stolen o fryser.

Snart får vi se hur de går för våra pojkar som e på vift, jag tycker bara så att du vet att michael e lika vasst som ett stift =)

NU e de snart dags att bänka sig i soffan åter, och lyssna o se på teven som låter!

hahahahah

puss puss

2007-04-09 @ 22:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback