Lovely Sunday


By far den bästa söndagen på länge!
Vaknar någorlunda tidigt och är förvånandsvärt bra med tanke på att jag total däckade ganska tidigt.
Fick med mig Fia och Sara ut. Satt vid slottet nån timme och bara njöt.
Hem och fick Tacos, vila en stund och sedan tog jag Ulla och Maria en premiär fika på uteservering.
Idioti med att det i Örebro är LAG på när uteserveringarna får tas fram och när de måste in och i dag var alltså första dagen de fick tas i bruk. Vi hamnade på Melkers för gammla tiders skull ;)

Och nu ligger jag nedbäddad i sängen och slumrar när som hells.
Har skickat in ansökan till Universitetet också... ska in igen och lägga till nån kurs. JAg har nog aldrig önskat något så högt som att jag ska komma in...
Ska cykla i väg till jobbet vid 6 i morgon bitti så nu blir det natten.

Later.

Fia & Sara i solen ;)

image139

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback