Mest aktiva????


Antingen är jag fruktansvärt efter eller så har webblogg.se  nyss fixat en mest aktiva lista??
Kan hända att jag hela tiden loggat in snabbt utan att tänka på sidan och inte märkt det.. men hey, där var den ju, ännu en mest aktiva lista. Blev lite skrajj då jag trodde (eftersom det var en mest aktiva lista) att jag var inne på blogg.se och alla mina favvo ICKE mode bloggar ramlat ur listan totalt...hemska tanke ;) Grejjen e bara att på webblogg.se´s lista var de ja säkert 10 i topp bloggarna mode bloggar.. så jag orkade inte beta mig längre ned. Jag som trodde jag skulle hitta nå nytt skojj. Tackar vet jag blogg.se´s lista, där hittar man det bästa ;)

Jag har i dag efter flera veckors inaktivt trådlöst nätverk på min laptop helt ensam fixat det... vet dock inte riktigt vad jag gjorde men nu e jag äntligen uppkopplad på det trådlösa och kan sitta på nedervåningen i soffan och surfa ;) Vad ska man med en lap till när man e tvungen att vara uppkopplad med nätverkskabel????? Men nu e det fixat... for now at least.
Läste det finaste i Aftonbladet i går...gillar inte smöriga kärlekshistorier om hur folk möttes med detta var häftigt...En man vaknar upp en morgon och har ett nummer i huvet. Han får inte detta nummer ur tanken och skickar ett sms för att se vem det är. Det visar sig vara en kvinna som han aldrig mött. Det ena ledde till det andra och de är nu gifta...Vilken story att dra för barnbarnen va??

Stod ute på balkongen förut och såg att nu börjar det komma lite smått grönt på träden.. knopparna e på ingång ;) HÄRLIGT! Och att det ska bli uppåt 20 grader varmt och kanske mer i helgen gör ju att de sista dagarna denna vecka känns ganska ok endå ;) Nu ska jag ut i solen en stund sen blire att dra till jobbet.
Hoppas ni får en underbar dag!

Later.
image137


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Linn Therese Gehlin, detta var från hemköp. Du har fått i uppdrag att jobba hela helgen så att en av våra anställda, Ulrika Stenberg kan få vara ledig o gotta sig i solen.
Vi hoppas att detta inte ställer till några bekymmer för dig, för du har väl ändå inga andra planer, eller ?!??! ;)

2007-04-12 @ 21:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback