När jag känner för att motionera...


Så sätter jag mig bara i soffan och väntar tills det går över.

Sommar, sommar och sol *lala*image145
Blev upp tidigt i dag, kunde inte sova då en bror 
dunka bas högt som tusan!Så vid 8 var jag väll vaken.
Torsdag, jag gillar torsdagar de veckor jag jobbar kväll, sista kvällen då fredagen bara är 4 timmar (kort) ;)
Har jag tur nu så slipper jag skirva kontrakt vecka för vecka och får skriva på fram till jag går på sommarjobbet....hade vart ganska skönt det!  Mamma ringde även och informerade om att jag självklart var välkommen på personalfesten 9 juni. Ska även anmäla mig till stegtävlingen nästa vecka. Vet inte hur den går till men vi ska iafl få varsin stegräknare och jag antar den som gått mest vinner priset?

Kom hem i går kväll och hittade ett helt lass med mormors våfflor. Jag har ,och jag lovar att ingen annan heller har, ätit godare våfflor än mormors! Nu tror jag det e dags att göra lite nytta. Kaffe, laptopen och våra bästa år kan bli lite segt ;) Ska nog dra mig ut på balkongen och njuta lite av solen innan det bär av till jobbet.
Ha en underbar dag!

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback