Påskledighet och strålande sol


Solen skiner och himlen är blå, vad det är skönt att leva då *lala*
Riktigt riktigt härligt ute i dag, lite små kall vind men ack så härligt!
Har vart på hugget hela dagen, städat som tusan och nu går tvättmaskinerna för fullt. Har hitills varit en otroligt härlig påskledighet som började i torsdags. Vi firade Hille som fyllde 22, trevlig förfest och drag som aldrig förr på krogen. Har inte haft så kul ute på många många månader men i torsdags var det obeskrivligt. En riktig ego booster om inte annat ;p I får var det lugnt, hamnade hos Fia och glodde film. Tredje filmen på raken nu som vi ser som inte alls bra och i kväll blir det hektiskt. Mosters mann fyller 50 så det blir först dit och gratta och äta lite påskmiddag, sedan på inflyttningsfest hos Memmelie & Gurra. Hur har ni haft det hitills i påsk?

Nu ska jag sprnga ner till tvätten. Hittade massa bilder på Kristin Cavallari och tusan va snygg hon e! Hon har en beach body som heter duga. Får sitta och stirra på bilderna så kanske även jag hittar motivationen till att förbränna lite överflödigt ;) Men inte i dag... får bli "nån annan gång" haha.

Later.

image132

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej linsan! min påsk har varit alldeles underbar hittills.. o nu laddar jag tills mina töser kommer hit! ses om en liten stund?? massa pussar o kramar

p.s nu va jag duktig va?? :)

2007-04-07 @ 15:03:07
Postat av: Emil

vem tusan är den taniga tösen... säg inte att dte är idealet!

2007-04-07 @ 18:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback