Solsken och solsken


Solen skiner åter igen!! Det är redan 10 grader varmt ute och klockan är inte mycket, yey!
Det är jätte skojj när jag ska jobba kväll och måste rå plugga hela dagen, får sitta och glutta ut genom fönstret och blir ännu mer depp... njaaa.. jag ska ju cykla till jobbet, då får jag komma ut en stund iafl.. kanske man tom kan ha de nya glajjerna på sig? I Hope so....
F*ck va jag ligger efter med skolan nu... usch... vet inte hur detta ska sluta? Men jobbet har känns lite smått viktigare de senaste 5 veckorna.... får se om jag blir kvar nästa vecka också.. annars är det tok fokus på plugg....
Innan jag stiger upp och sätter på kaffet och skriver ett jädrans arbete så måste ja tipsa er att gå in till
Catya o kika...
Är ni trötta på alla mode bloggar och dyligt så gå in och njut av senaste utmaningen ;)

Nej nu blir det kaffe och böcker!

Later.

image136


Kommentarer
Postat av: Sara...=)

Lycka till med plugget bruden, vet att du klarar allt bara du vill..

2007-04-11 @ 18:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback