This is for Sara


Sara älskling, här kommer ett inlägg ;)
Fortfarande vår ute, dock en iskall nordanvind men ack så härligt :)
En enda dag kvar på jobbet sen är det lååång helg... slutar halv 3 i morgon och börjar inte förens på tisdag eftermiddag kl halv tre igen :) Fick alltså ännu en vecka förlängt.. blir vecka nr5. Lite jobbigt att gå vecka för vecka men man får ta det som erbjuds inte så jädra länge kvar tills jag börjar sommarjobbet där så jag tycker de gott kan ha kvar mig tills dess.. men men det visar sig...

Bio i kväll, premiär, 300. Verkar ganska cool faktiskt... hoppas den blir bra. Vi e ett gäng på 8-9 st tror jag så det blir nog skojj endå. Påsk och massa fest runt hörnet. I morgon ska vi fira Hille som fyller i dag, GRATTIS gumman, på lördag ska jag först ´på 50 års fest och sedan på inflyttningsfest. Blir livat i helgen med andra ord.
Usch jag e aldeles för trött och stressad för att ens försöka göra detta inlägg mer meningsfullt. Tappat suget. Nu tar jag och fixar lite ist.

Just d! MAria e hemma från Barcelona i dag!! Välkommen hem honey :)

Later.

Kommentarer
Postat av: Maria!

Tack gumman!
Ringde förrut men jag tror du kanske var på bion då =) Nu e jag hemma iallafall och har hört om helgens bravader, det blir hektiskt men festligt får vi hoppas! Nu ska jag fortsätta plugga lite, eftersom jag ligger efter 5 dagar =(!
Vi hörs imorgon puss puss på dej!

2007-04-04 @ 23:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback