This is L.O.V.E


Har en engelska uppsats... Ska skriva om kärlek. -Vad är kärlek?
Jag är just nu verkligen rätt person att förklara kärlek.
Jag har de 3 senaste åren varit så kännslomässigt rubbad och är så fortfarande. Det har så klart resulterat i att personer blivit orättvist och riktigt illa behandlade då jag så instabil som jag varit har gett mig in i relationer jag inte kunnat tackla. Det resulterar i att jag fryser ut och sticker. Lämnar utan en rättvis förklaring.
Men hur ska jag kunna förklara något som jag själv söker svar på? Är så orättvist att den andra parten ska känna sig illa behandlad och svarslös. Men jag har själv inte svaret? Jag lider själv lika mycket som motspelaren då jag faktiskt inte vill men blir så illa tvungen. Det hade vart mycket värre om jag stannat.
Så vad är då kärlek?
Jag tror på kärleken.
Jag vet att den finns där ute. För alla.
Men när ska jag lära mig att släppa in kärleken på riktigt?
Jag vill bara säga förlåt. Även jag söker svar.

Natt.
133871-53













Kommentarer
Postat av: Emil

motspelare? man ska spela i sammalag annars är det döfött!. tror med kärlek finns för alla men det gäller att kompromissa och jobba på den, och inse att den är lika männsklig och bräcklig som oss om den inte blir rättvist behandlad. Du ska veta att jag har mycket inklusive kärlek till dig min favorit linnese

2007-04-05 @ 13:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback