Ulla & Prison


Sitter hos Ulla och myser efter en fruktansvärt trevlig fika med henne och Maria.
Börjar dock bli lite kyligare nu och ska som de flesta säkert redan vet bli ganska så kallt resten av veckan.
Jaja det är ju bara April och vi har nog blitt lite bortskämda... bara att börja se fram emot den rikiga sommaren, snart e den ju här ;)

Vi har vart nere och handlat lite gott. Blir grönsaker och massa dipp och om jag får som jag vill så blir det som vanligt massa popcorn också :) Kollar outsiders och fy vad man uppskattar det liv man har. Stackars stackars barn.
Blir prison och massa mys i kväll med början från och med NU!

Later :)

Kommentarer
Postat av: Sara...=)

hej hej på dig!!! nu har jag läst några av dina inlägg och skrattar lika mycket som vanligt, vadå din stjärt väger 6 dl???? det måste du förklara för mig nån gång..heheh ha en underbar kväll själv ska jag och träna det är därför jag ringt dig skulle kolla om du ville me..=)

2007-04-18 @ 15:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback