För vi har tagit studenten...


image188

I dag är det en hääärlig dag för alla Örebros studenter, bland dem, min bror.
Han skulle tagit studenten för två år sedan men efter massa hoppande runt olika linjer slog han sig ner på TeknikData och tar äntligen stundenten! Det är 3 år sedan jag tog stundenten och det känns som i går... OJ va kul det var... en av de bästa dagarna hitills, helt prefekt!!

Blir lite stress i dag, min bror går ut kl 12, kl 13 ska jag vara hos frisören, blir en page igen och direkt därifrån till jobbet... vilket innebär att jag för första året på många år inte kommer kunna stå på stortorget och se alla lyckliga studenter gapa och skrika i bilar och vagnar av alla dess slag..
Lika bra att sätta fart nu.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback