När man är lycklig

image196

Till att börja med ska jag säga HEJ till världens goaste Göteborgare som hittat hit.. Världens bästa Martin & Alexander. FETTOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (om man hade vart en av oss hade man tyckt fetto va kul HAHA )

Vet inte vad det är.. eller jooo jag vet nog.. men det får inte ni! Hur som hellst så är det lite lycka just nu..
Har vart ute och rännt efter jobbet i dag igen... tror det endast var i måndags som jag åkt hem efter jobbet.... men det får tiden att gå och mig ifrån att slänga mig i soffan framför Simpsons och sova... vilket i sin tur leder till att jag inte somnar förens mitt i natten som då leder till att jag morgonen efter när det e dags att stiga upp är fruktansvärt trött, jobbet blir outhärdligt.. ja ni fattar....

Kanske blir till att ta ledigt torsdag & fredag nästa vecka... får se... fick ett förslag om ett besök som jag har svårt att motstå.... Nu blir det dock ett långt och varmt bad.. because I deserve it!!

Puss på er goingar!

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback