Working

image193

Jag har visst halkat efter en hel del när det gäller bloggandet...
Saknat motivation som tusan och det känns absolut inte lika kul längre.. Sedan tror folk att de läser mellan raderna i bland och tror sig veta mer än vad jag själv gör om det jag skriver och det blir bara en massa fel..men det går väll snart över hoppas jag :) Jobbar kväll denna vecka, absolut inge kul.. dock är det rn kort vecka. Ledig torsdag och fredag, åker till gbg torsdag till söndag, midsommar spenderas i Kungsbacka :)

Helgen i Oslo var.. ja.. perfekt.

Later..




Kommentarer
Postat av: Maria!

Hello darling! Hoppas du har det bra på jobbet o att din maskin e mer lydig idag än igår! Va roligt att resan var perfekt du får berätta mer när vi ses, när det nu blir det verkar svårt med våra lediga tider sammtidigt just nu =(! Du märkte nog att jag inte hämtat boken, glömde helt bort så jag ringde o fick låna om den så nu har vi på oss tills agusti, det ska vi nog klara =) Nu ska ja roa mej med dammsugning =) puss puss så länge!

2007-06-19 @ 17:27:30
Postat av: August-Petter

Folk tror alltid att de förstår, även fast de alltid har fel. förutom jag, jag har ALLTID rätt, även när jag ha fel...eh?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback