And so it goes...

133871-88

Dagens Angelina dos ;)
Är väll ingen hemlighet direkt att jag fullkomligt avgudar den kvinnan :)
Har vart lugnt och skönt i dag, bakat scones, druckit kaffe och blitt klar med Geo arbetet.

Blir en sväng upp på stan strax.. hitta en födelsedagspresent och sedan till gården och jobba..
Vi skulle haft öppet i mogon kväll och baka pizza me ungarna men på grund av brist på personal
så strök vi det och tog en vanlig torsdags kväll ist. De ska ju ha wook kväll nästa vecka så d klarar sig nog utan pizzan ;)

Blir nog lung i kväll.. känner mig sliten..
Men risken finns ju alltid att Ulla vill umgås så vi får väll se.. e på gården till 8 iafl..
men nu blir det lite styr inna jag beger mig upp på stan.

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback