Beautiful dreams


Oj vaj ag drömde konstigt i natt.. ni vet en sån där dröm som verkligen inte har någon mening utan bara är helt way out of line... Jag var lite över allt i drömmen, i thailnad och hemma och ja lite var stans.. mamma var med och en massa människor jag inte träffat på många år... Det bästa med drömmen var iafl delfinerna.. jag var i thailand, tror jag, och vi badade med delfinerna, vi pussades i massor och lekte hej vilt... det var så himla verkligt.. så verkligt att jag nästan kan säga att jag faktiskt badat med delfiner ;) haha jaja konstig var drömen iafl!

Uppe tidigt för en gångs skull i dag... lite små kyligt ute.. skulle inte vara lika fint i dag som resten av veckan men i morgon skulle det bli fint igen :) Ska till de smås skola om en stund... lil sis har 11000 som de sparat till klasskassan som mamma ska ta hand om.. hon vågar inte låta Mandis gå hem med det själv efter skolan så jag får gå ner dit om en stund och hämta dem...
Precis när jag skrev klart meningen så ringde mamma, nån annan klassförälder skulle visst till skolan så jag slapp :)
Kan jag ligga en stund till med andra ord ;)

I kväll är det lite osäkert.. var meningen vi skulle kolla film och spela poker.. men så skulle det vara en spelning på Mitt andra hem, ett gäng grabbar vi känner.. så det blir kanske att dra sig dit ist... Säkert e iafl att jag åker upp på stan direkt efter jobbet och möter Maria en stund... Hon och hennes man åker till Barcelona i kväll till på onsdag... ska kolla fotboll och så... inte alls avundsjuk!!!!
Hoppas ni får en fin dag och ett härligt slut på veckan!


image127

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback