Glorious day


Det är ju Fredag!
Vaknade kl 8 i morse och stutsade självmat
upp, solen sken in i hela rummet och det är ganska svårt
att somna om då.. men man blir dock pigg och glad ;)
Har kört hårt hela dagen.. tvättat, städat, förbi skolan en sväng
och nu tar jag det lugnt med en kopp kaffe innan jag ska bege mig till jobbet.
Fick jobba över i går.. dock var vi klara redan strax efter 11 så det vart ju inte så länge iafl.
En av grabbarna kom vid 10 fram till mig och fråga;

- vad har du i flaskan du dricker ur? Han
- vatten?? Jag
- jaha.. jag trodde det var LINNSvätska HAHAHA Han

Jaa när klockan var 10 och vi fortfarande körde hårt så var det mesta kul faktiskt :p
Jag fick en och antagligen 2 veckor till, pengar pengar pengar..
När man lever på ett uselt CSN bidrag så är allt jobb välkommet ;)

Dricker en sjukt god kopp kaffe och kom att tänka på
Catya´s diskution om detta.
Jag tror att jag dricker lite överdrivet mycket kaffe faktiskt.. är inne på min 4:e kopp nu
och mer blir det på jobbet.. men det är ju såååå gott!!!! Kaffet hemma är SÅ gott men på jobbet är det bara blask... men lik förbannat drar man i sig endel i alla fall...

Nepp, nu blir det en sväng ut på balkongen och sheckar läget ;)

Love!
image92

image109

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback