Kaffe & Mys


Sååå otroligt skönt att för engångs skull kunna ta det lugnt innan jobbet..
Tog en dusch tidigare och sedan dess har jag legat i sängen med laptopen
en kopp kaffe och solen som skiner in genom fönstret , lovely!!

Försökte mig på en ny design också.. vad tycks?
Jag har sån dålig fantasi.. skulle vilja göra nå skojj men detta
får duga så länge :) Vårt paket från Ellos kom igår också.. men mamma
har inte hämtat ut det än, får göra det i dag, jag hoppas väskan jag beställt
e som jag tror!
I dag skulle vi visst ha ett stort möte på jobbet innan vi börjar.. ska bli intressant..
Mamma skulle på ett annat möte i morgon och då får hon höra om det
fortfarande e brist på personal, isf får jag förhopningsvis fortsätta...
Det är 11 grader varmt ute!! Och då har solen INTE legat på termometern så i dag
blir det vårjacka på! Det blåser lite kallt men wthf, nån gång måste man ju börja me vår ;)

Nu ska jag ta och fixa till mig lite så jag slipper stressa innan jobbet.. måste ned och handla lite också
Hoppas ni får en helt underbar dag ute i våren!

image108

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback