Lååång helg


Blir en lång helg för mig..
Ett par st av oss åkte på att jobba i morgon...börjar 7 :(
Nu inför våffel dagen så kom det en order på 100 pall som ska skickas i morgon..
Så kl 7 i morgon skall vi infinna oss och köra tills alla 100 e klara.. ojoj och jag som jobbat eftermiddag/Kväll i dag... blir tugnt... men som muta bjuder dem på Pizza och det blir rejält med pengar så det e bara att tacka och ta emot...

Ligger nyduschad och nedbäddad i nytvättade sängkläder..
Kan inte bli bättre efter en veckas slit ;)
Hade tänkt att ge mig på Heroes i kväll men jag känner att jag vil vara lite mer seriös och pigg när jag ska kolla så det får bli att somna till Scrubs ist ;)

Hoppas ni får en härlig fredags kväll vad ni än ska hitta på :)

Puss och go natt!

image92

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback