Long gone


Insåg i dag att jag inte skrivit sedan i söndags... stackars stackars er :P
Har varit en hård vecka men massa massa jobb, massor av styr efter jobb och aldeles för lite vila...
Var i skolan från kl 17-21 i går och hade oppositionering på våra PM... gick galant! Mitt PM som var bland det sämsta jag gjort under min senare skolgång fick som förväntat inte mer än G+ men då jag är grym på att prata och diskutera så höjde min diskution hela betyget till VG.. Jag ska nog bli politiker.. yeh right!
Har fråga Olle yra nu... Olle och Martin var på radion hela morgonen med Adam och Gry och TV reklamen har jag i dag hunnit se ett anat gånger... så nu kan jag inte få dem ur huvuet.. cosy! Har bthw kommit på den briljanta idén att ladda ner en ljud bok för att ha och lyssna på när jag jobbar... blev till en början Liza Marklund - Prime Time. And so far so god..


image113

Greys i kväll!!!!!!!!! wonderful
Missade säsongspremiären med dubbelavsnitt förra veckan så nu e jag spänd ;)
Ska fylla på lite Pepsi Max och bädda ned mig nu.. tidigt upp i morgon igen.

Puss på er alla och ha en fin kväll!

image92

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback