Morning Glory!



USCH va trött jag var i morse... fick tvinga upp mig själv vid 10...
Var en helt underbar fredags kväll! Jag, Sara, Ulla och Memmelie hyrde film, åt grönsaker & dipp och bara mös, riktigt riktigt skönt!! Vu hyrde en film... den andra hade Sara hemma.. men den vi hyrde var.. jaa...

Grimm Love hette den vi hyrde... den handlade om en ung tjej som läste nån prykologi linje.. hon skulle göra en uppsatts om ett "mord" som skett inom en kanibal sekt.... En man åt upp en annan man som  ville bli uppäten... Till en början var den riktigt ritkgti spännande och lite små scary.. men mot mitten och slutet spårade det ut och blev bara äckligt och sjukt... det var en riktigt riktigt skum film... Ett citat vi nog aldrig glömmer från den är
 -Bite my thing! Bite my thing! BITE MY THING OFF!!!!! eller vad säger du Ulla??
Efter den filmen drog vi igång Honey, aj va bra den e!!! Nu var det riktigt riktigt länge sen jag såg den och aj va bra!!! Älskar alla danser, ungarna, Jessica Alba o ja fan hela filmen! Jag var dock vid denna tidpunkt något trött och sa till tjejerna att om jag somnar måste dom väcka mig til slutcenen.. sagt och gjort, Linn somnar och vaknar av tjejerna när det e dags för slutet. Och vilket slut!!! Den dansen, kännslan, ungarna.. call me sucker men tårarna rinner.. det är sån kännsla!!!

Aja enough about that...
Nu ligger jag nyduschad med en kopp kaffe och vet inte hur jag ska orka komma upp...
Ska upp på stan och förhoppningsvis hitta massa snyggt, ska fika med en kär vänn från Sthlm och i kväll är det inflyttningsfest som gäller... Börjar bli lite stressad och klockan e ju fanken ingenting! jaja ska nog måla naglarna nu ;)

Later!

image115

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback