Nighty


Jag är så sliten...
i kropp och själ.
Jobbet är tungt ska jag lova..
Men nu var det visst aldeles för lugnt..
Städtanten skall ha ledigt i morgon och vem åkte på skiten??
LINN
Så i morgon ska jag agera städ tant.. men jag kommer fan
va den snyggaste städtanten de stackars kararna på fabriken sett!!
Eftersom det nu var så lugnt så kommer jag nästa vecka ist vara inne på RisiFrutti
Ska ta kvällskiftet och med det comes money, big money :)

Efter jobbet åkte vi till det nyöppnade Hemköp för att kolla läget och spana in
världens snyggaste kassörska, Ulla!
Vi stod i den där jävla kön i över en timme, people were nuts!
I dag är en special day.
Kvinnodagen, yes.
Det är även i dag 4 hela långa år sedan jag och Emil blev tillsammans..
nu har vi ju dock inte vart tillsammans på 2 år men endå..
Vi är bra vi haha

Nu orkar jag inte mer, sängen och tv next!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback