Perfect tonight


Vad hände??
Ja det kan man fråga sig..

I kväll blir det, oväntat?? firande för Ulla med världens bästa tjejer!
Har degat hela dagen.. tvättat o lite så..
Vaknade av att solen för första gången på flera veckor sken riktigt ordentligt och himmlen var blå.
mmm sisådär nån liten timme.. för resten av dagen har det vart riktigt riktigt jävligt!
Det blåser nästan storm, himlen är näst intill svart och det duggar konstant..
Vår?? Hell no!
Hört mycket om serien Heroes så nu e den på G i datorn..
Även fått hemm Fall out boys senaste skiva o den var riktigt riktigt bra!

Nu ska jag äntligen börja göra mig klar.. ta en lång skön dusch!
Ska inte vara hos Ulla förens vid 8 men Sara kommer hit vid 7 så tills dess ska jag va klar.

P.A - Du är bra du som lånar ut världens bästa till oss i bland, det
är uppskattat ;)

Nej det här blev ännu ett inlägg utan inehåll och mening så nu tar jag dushen ist!
Hoppas ni får en riktigt riktigt härlig lördag!
PUSS
&
SKÅL
image99

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback