Saturday

133871-89





Har precis vaknat.. vare längesedan jag sov såhär länge, riktigt riktigt skönt :)
Bloggen strular som bekant fortfarande en del...
Hittade en ny funktion jag gilla.. med att lägga upp bilder i ett inlägg.. Nu behöver de inte vara sparade på bloggen utan man kan hämta direkt från datorn... det blir nog bra...
Tog det riktigt ritkigt lugnt i går.. jag och lill sis mös med massa snacks och film, såg Tusenbröder, Återkomsten och jävlar va bra den va.. har missat allt som har med tusenbröder att göra så d var väll dags att se nu ;)
Kom i säng redan vid halv 12 och har nog såvit nästan tilv timmar då... blir en pigg dag i dag ska jag lova...

Blir födelsedagsfirande i kväll..
Får se om d blir utgång eller inte.. ,men efter ett par alkoholhaltiga drycker
brukar vi dock ha ganska svårt för att låta bli ;)
Nu är nog kaffet klart :)

image92

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback