Segis

image95

Mm som sagt så är söndagar oftast underbara :)
De är bäst om jag varit ute för jag är sååå mys dagen efter...
Inget undantag i dag heller.. är sjukt seg, lite stel i kroppen och njter av att ligga i sängen ;)
Riktigt riktigt trevligt hos Emma i går, god mat, gott drick och gott sällkap..
Dock var vi lite sent ute så när vi väl var utanför krogen så var det låååång kö med utsläpp insläpp
så vi strunta i det, jag gick hem ochla mig.

Nu måste jag dock sätta igång med engelska uppgift..
Ska jobba kommande 2 veckor hos mamma..
Vilket betyder att i morgon blir det att stiga upp halv 6!!!
Vet inte hur det skall gå till men ja har ju gjort det förr så..
Ska bli riktigt skönt med ordentligt med pengar denna månad iafl :)

Ulla håller på att tillfriskna så nu blir det kvälls mys i veckan, börjar med prison i morgon :)
Men nu ska jag försöka komma upp ur sängen och få lite gjort...

image92

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback