sleeeten girl


Usch och AJ va trött jag är!!!!
Jobbet sliter som tusan.. har så sjukt ont i revbenen..
Jag är ju så liten, 1.54, och de stooora kartongerna vi slänger i våffelpaketen e så höga
och djupa att när jag ska ner med första lagret paket får jag böja mig nå groft och revbenen trycks varje
gång mot kartong kanten.. ajajjaja. folket de bara ler och säger jag ska vara försiktig så jag inte trillar i...
eller att jag borde ha platåskor.. de tar mig ju inte på allvar! Jag kommer få en rejäl revbens-fraktur snart!!!!
Sliter att gå upp kl 5 varje morgon också.. men vad gör jag inte för pengar???

VIll göra något nytt med mitt hår också..
Ska beställa tid i veckan..
Har vart nästan svarthårig i nåt åt men under min vistelse i Norge gick
jag tillbaka till min naturliga blonda hårfärg..
Men jag är sååååååååå sugen på att bli mörk!!
Och
NoScarlett gjorde ju inte saken bättre med att visa hur snygg hon var i mörkt hår..
mee want!!!
Men jag tror jag får ta en sådan förändring framåt hösten ist..
Jaja...

Ska in i duschen nu, skriva ett svenska arbete and then it´s nighty!
Nu är jag mer boooring än vanligt...

Later

image92

Kommentarer
Postat av: NoScarlett

Hehe man kan vela tills man blir gråhårig vad det gäller frisyrer och färger... Som tur är det bara hår och man kan ganska enkelt ändra om man blir missnöjd ;) Kör på!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback