Sleeping Beauty


Gårkvällen var perfekt!
Hade hur trevligt som hellst med tjejerna hemma hos Ulla.
Ost, kex och massa god frukt och alkohol, perfect mix.
Sara hade köpt en kortlek, Sanning eller Konsekvens och AJ va kul vi hade.
Vi var som små barn, en konka var att alla deltagare skulle gömma sig medans en räknade till 100,
Ullas lägenhet är inte sååå stor så 9 små fulla  tjejer att gömma sig gick inte så bra, men där sprang vi runt och letade gömställen, precis som små barn, men aj va skojj det var!
Vaknade kl 3!! i dag.. har inte sovit så länge på nåt år tror jag.. skönt!

Så nu blir det en dusch sen ska jag bädda ner mig och kolla på film, får se vad det blir.
Jobbar kväll hela veckan så jag kan få sova ut lite i morgon :)

Hoppas ni haft en fin helg!

image92

Kommentarer
Postat av: sabina

haha, sanning eller konsekvenskort måste man nästan införskaffa! :)

Postat av: Linn

Sabina: aa det var nå sjukt kul!!! :)

2007-03-12 @ 08:49:50
URL: http://liinn.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback