Thailand...


Oj va fort dagen går!!
Sara har allt sitt smink o grejjs hos Ullis sedan förra helgen,
Ullis är sjuk och stannar ute på landet i kväll så
Sara kommer hit vid 6 och fixar sig, trevlans :)
Men då måste jag shina upp lite här innan.. och hinna in i duschen..
Så nu blir det att sätta igång redan, jag gillar när jag slipper ligga och
bara vänta på att nånting skall hända :)
Ska vara på tillställningen hos Emma redan kl 7...
Vad ska ni göra i kväll???

Gosh va jag längtar tillbaka...
Har suttit och bläddrat igenom massa bilder från när vi var där..
Och ja... det är helt obeskrivligt...
Det häftigaste var när vi var långt uppe i norr, hos Saras farbror..
Där fick vi på riktigt uppleva den Thaländska kulturen, utan turister, stränder och allt som hör till...
Barnen där uppe tyckte det var så kul att se oss på marknaden (där man köpte tex örhängen för 2 kr), eftersom det är allt annat än turister där uppe å tyckte dem att det var sjukt coolt att se "vitingar" eller Falanger som de kallar oss västerläningar.. De pekade på oss, skarattade och ropade, Falanger, falanger :)
Men nu är det dags att sätta i gång..
Hoppas ni får en helt otroligt härlig lördagskväll.. för det ska jag ha ;)

image93

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback