To mutch of not enough


Oj, kolla precis på klockan och det är redan en timme sedan jag sluta, tiden går fort när man ligger med lapen i knät och läser massa skojj på bloggar ;) Det var en fruktansvärt seg kväll på jobbet.. men nu e den avklarad och jag ska aldeles strax krypa under täcket. Fia ringde precis, promenad kl 8 i morgon bitti.. ska försöka komma upp tills dess.. är det lika fin väder som i dag vill jag verkligen inte missa den promenaden...

Tog sällskap hem med Markus från jobbet i kväll.. rökningen blev en diskution och han fick mig att tänka till... inga ord jag inte hört förut och ingen predikan MEN det slog mig endå, vad f*n håller jag på med? Jag vet med all säkerhet att jag kan sluta nu på en gång om det ska vara så.. MEN dock behöver man motivationen och ett jädraramamma att vilja sluta.. att känna helt och hållet att nej nu får det vara nog.. DÅ är det för mig bara att sluta.. idiotiskt nog så har jag inte den viljan eller motivationen.. viljan finns så klart men inte tillräckligt.. men hur som hellst så har jag inte kännt lika mycket att jag vill sluta någongång som nu... och varje försök är ju bättre än inget?? Frågan är ju bara hur jag kommer känna i morgon bitti när jag dricker en stor kopp underbart kaffe? Men jag tänker iafl försöka!

Vill bthw ändra mitt typsnitt och text färg...
Yenny har riktigt bra storlek på texten tex.. måste ta reda på vilken det är.
Nej men nu får det räcka, ögonen hålls knappt öppna längre.. scrubs och natt!

Sov gott!

image92

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback