Var minut


Var inne hos tandläkarn i c.a 1 minut.
Gick ut med en smärre förvirrelse...
Jag har vart hos min tandläkare c.a 4-5 ggr nu för att
fixa den rotfyllningen han inte lyckades med när jag fortfarande gick gratis..
Vi har bara lite smått diskuterat vad det kommer att kosta då jag faktiskt fick
göra rotfyllningen igen... Och i dag var det slutgiltiga besöket, bara kolla så det
såg bra ut.. det tog inte mer än en minut och jag ska gå då han säger att han inte tar betalt för
denna gång.. Nej det e väll klart tänkte jag ska han ta 300 kr för en minut?
Men så frågar jag hur vi gör me de andra gångerna och han säger "Nu förstår jag inte"?
OCh skäterskan säger; JOhannes är snäll. HA så inte en krona får jag betala för alla besök och
rotfyllningen.. kan ju hända att de kommit på att det faktiskt är DE som klantat sig rejält och jag faktiskt inte borde betala en enda krona för det! Ja ni, detta var nyttigt vetande.... ;)



image120Solen skiner ännu en dag... lovely..
Vårkännslorna pirrar i hela kroppen..av alla dess slag ;) Är ett hujedamig project att tvinga i väg sig till jobbet när man vet hur härligt det hade vart att sitta nere vid slottet och äta en glass...oj så härligt!
Nu ska jag sätta mig i solen på balkongen, läsa skvallerblaska och bara njuta.. sen sja jag ner till tvätten.. glamore girl.. yey!

Later.


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback