Vår


Det var väll ett jävla tjat om våren..
Men jag är inte sämre, det är snart våååårr!!!!
Mamma var i behov av tidning så I took on the mission
och begav mig ut till Taalers...
Jag var så sugen på glass så d fick bli!
Tänkte igår på att det var riktigt bart på marken och väääldigt lite slask..
Så jag begav mig ut i mina vita converse.. vilken lycka ;)
Kan jag gå ut i dem utan att de blir blöta, svarta och äckliga så är det fan vår på G!
Det enda som saknas här men som alla andra verkar ha är SUNSHINE..
Ingen jävla sol i örebro inte.. har vart grått och trist i nån vecka nu and on it goes... shit
Men bli inte för muntra nu... snart e det April och i April kan allt hända.. blir säkert en vända viner igen.. fuck


133871-77




Oprah pratar bajs och avsloppsvatten... aj va intressant...

BTHW är det någon söt liten sak som kan ge mig tip på skräckisar???
Jag gilar inte sånna där massa blod och spy äckliga grejjer..
Det ska va LÄSKIGT, psykiskt läskigt...
Har fått hem The hills have eyes och hoppas den funkar..
Men snälla, ge mig tips!!!

Nu ska jag slå över från bajs Oprah och dega!


image92
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback