Working Girl

image97

Helt sjukt så var det riktigt riktigt bra på jobbet och jag längtar tills i morgon!
Det sjuka är att jag hela dagen stått ute på lagret och packat våfflor!!
Jag viker ihop en STOR kartong och i den lägger jag 12 brickor med fras våffel paket..
Det är sjukt tungt och vi packade 82 st stora kartonger i dag..
Och jag längtar tills i morgon?? Mongo, right?
Men det är sjukt bra pengar så...
Men jag trivs så där.. helt sjukt folk jag jobbar med och härlig stämning.. kroppen får dock ta sjukt mycke stryk!
Ekströms
Lätt att älska

HAHA!

I kväll blir det nog prison hos Ulla.. om jag inte somnar innan ;)
Får dock ruscha hem så fort det slutar om jag ska palla gå upp i morgon bitti men för en date med Ulla och Prison Break så äre värt att va lite sleeeten i morgon ;)
Nu ska jag försöka mig på en power nap så kanske jag pallar!

Later!

image92


Kommentarer
Postat av: Anna Jonsson

;(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback