10 000 stegs klubben


I kväll har jag och Ulla vart riktigt hurtiga! Nästan en och en halv timmes power walk blev det. Höll på att ta på mig jacka på vägen ut men ångrade mig. Tur det för det var riktigt riktigt skönt  ute och man blev riktigt varm i bara tröjja. Jag kom upp i strax över 10 000 steg, kommer se bra  ut på schemat ;) Nu ska vi ge oss fanken på att göra dessa power walks till en daglig vana, kommer nog gå iafl de dagar Ulla inte jobbar sen kväll.

Nu ligger jag nerbäddad och glor på Wallander. Har surrat massa med mobilen så jag har inte riktigt hängt med så jag funderar på att ta Heroes ist. Ska upp kl 5 i morgon så jag hoppas jag somnar snarast. Är ledig torsdag och fredag så det blir iafl en kort vecka :)

Nu blir det nog Heroes, Natt!

133871-60

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback