And once again


image158

05.38
Kaffe, musli, kaffe, jobbet, åter kaffe.

Denna morgon tar det lite emot att dra sig ur sängen...
Dum som jag e så drar jag mig upp vid 5. Börjar inte fören 7.
But why?! Joo för jag får åka bil med mami. Då körs det hemifrån redan kl 6.
Och det värsta som finns e att stressa på morgon. Så vid 5 tvingar jag upp min lilla
bak för att i lugn och ro kunna göra mig redo, vakna till lite smått, dricka kaffe och så.

I kväll blir det fest med stort F (förhoppningsvis) hos my beloved Ulla. Det blir bra!
15 juni blir det Oslo och jag kan inte börja beskriva hur bra det kommer bli.
Både för det ena och det andra.. Men nu; hälla i mig det sista av kaffet, borsta tänderna,
off to work!

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback