Dåligt Linn, dåligt!!!


Bestämde med Ulla att vid 8 halv 9 skulle vi ut och trampaimage150
för att sedan sätta oss på Java och dricka ett nypressat glas
apelsinjuice, yeh right! Vem vaknar ganska precis nu?
Och ulla börjar jobba så nu e det för sent :(
Helt ärligt så har jag inte någon som hellst lust att bege mig ut
och trampa MEN hur f*n ska det se ut på mitt schema då jag                
första dagen av tävlingen INTE vart ute och gått?
Så det blir bara att bege sig ut.....solen skiner så d e iafl nåt ;)

Ska försöka dra med mig Fia upp på stan efteråt. Min älskade
guddotter fyllde 3 år i går så jag måste handla present.
Eftersom Alta där som bor och jag kommer ifrån är en liten liten
håla så lååååångt upp i nordnorge du kommer så finns där inget H&M.
H&M it is. Såg de hade fått in massa fina sommar stuff till de små
så det ska nog gå att hitta nå!
Kvällen kanske bjuds på grillning. Det återstår att se.
Nu ska jag bege mig ut på walk!

image149



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback