Freee

image155

Yey, jag KAN sova i flera dar känns det som...
Ledig i dag vilket är helt underbart, ligger fortfarande i sängen och degar. Så typiskt bara att det är molnigt som tusan, bara för att jag är ledig. Tänkte vara riktigt produktiv i dag, ner och sola, städa, eller snarare sanera (det behövs)... men om jag känner mig själv rätt så ligger jag kvar här aldeles för länge och kommer inte orka varken gå ner och sola eller städa... Ska fösöka hinna med en fika med Anna också.. men det får bli senare i em.

I går kväll började jag kolla Heroes... OJOJOJ... somnade under andra avsnittet men AJ så bra det var... fick dock mardrömmar om det när jag somnat.. haha creeepy...

Var en sväng på Marieberg me Ulla i går, hade faktiskt räkna med att hitta lite men ICKE. En bikini kom jag iafl hem med and i´m in love!!! Helgen blir för en gångs skull riktigt riktigt lugn. I kväll vet vi inte riktigt vad som händer men lugnt blir det iafl och i morgon blir det alkoholfritt med middag och eurovision ;) Det behövs verkligen en hel helg utan bravader nu ;) Nu ska jag ta mig i kragen och bli lite produktiv!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback