Grilling


yeyyy jag gick över 7000 steg i morse..
det måste ju va ganska bra iafl? 40 min gick jag.
Sedan bar det upp på stan. Hitta massa sött till mitt
lilla hjärta i Norge som ska skickas iväg.
Mötte upp Sara som kom nytatuerad, får se i kväll hur den ser ut.
På tal om tatueringar så har jag ringt och ringt till min silikon besprudade
väns kära pojkvän som driver egen tattoo studio men inget svar.
Och där från ingenstans på stan springer jag på honnom.
Han har inga tider förens sent i juni men vi skulle boka in en kväll ganska snart,
kommer bli en såååå snygg tatto!!!!
I kväll ska vi till Sara och grilla, så nu ska jag ta och laga en grekisk sallad och sen bär det av.
Hoppas ni alla får en härlig kväll!

Har lekt me photoshop. Nu e detta gjort av en amatör (mig) tänk vad häftigt det då kan bli när man lärt sig lite och pillar i flera timmar; Ulla & Me cartoon :p

image151


Kommentarer
Postat av: Maria!

Hallå gulletsnutt!
Det va en fin bild du hade målat =) du får måla mej oxå nångång! Nu sitter du i saras soffa o kollar på nåt som jag inte tycker är kul! Men tänkt va duktiga vi var idag vi lyckades äntligen få ihop en grillkväll som vi pratat om så länge, och gud så gott det var! Nu ska vi kolla på sverige dansar och sjunger eller va det heter! Puss så länge!

2007-05-04 @ 21:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback