Johnny, oh Johnny!

image166

I onsdags var vi alltså på premiören av Pirates 3. Jag hade absolut inga höga förväntningar, jag vet inte varför, gillar de 2 första men jag hade en aning om att den "sista" inte skulle vara så bra som man hoppats.
Visst var den bra, det var den absolut men ja, den kunde vart bättre. Jag hade gått upp kl 5 den morgonen och jobbat hela dagen, filmen började inte förens kl 9 och var slut strax innan 12 så jag råkade visst slumra till en sväng ;) Dock inte mer än någon minut. Det värsta var att de gjort slutet på ettsätt att de skulle, om de vill, kunna göra ännu en film. Jag hoppas hoppas att de förstår att det kommer inte funka. Låt det vara en triologi!!
Orlando Bloom har dessutom aldrig vart hetare! Jag har aldrig tyckt att Orlando varit nå speciellt men aj va het han va i denna ;) Slutsatsen blir i alla fall att den e absolut värd att se!

Nu är jag lång ledig... Börjar på tisdag.. var meningen att ja skulle jobba från måndag men på måndag ska jag som mamma säger förstöra kroppen... new tattoo... så då får jag vara ledig. Helgen blir dock ganska hård. I kväll blir det lugnt, lördag blir det grill och öl med ett gäng goa göteborgare ;) och söndag utgång... men det blir nog bra,
Ska sätta lite fart nu så ja hinner upp på stan en sväng!

Later

Kommentarer
Postat av: Maria!

HEeej gummelumman! Nu har jag sett filmen och jag är kär igen hehe, jag tyckte inte den va så sorglig för jag ville att hon och jack skulle få till det istället haha =) Hoppas du har haft en bra kväll, vi hörs imorgon puss puss på dej!

2007-05-26 @ 00:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback