Like the rest of you

image164

Och så som många andra av er ute i blogg världen så ska väll även jag kommentera det sista avsnittet ever av O.C. Jag har aldrig varit någon efterhängare (haft fullt upp med One Tree Hill ;) Men har kollat så mycket jag kan. Avsnittet började ju ganska träligt och det verkade som om det varit en enorm idé torka hos skaparna men slutet gott, allting gott. Ett någorlunda värdigt slut i alla fall. Som den succer jag e så fällde jag självklart en tår (och några fler) under de 2 sista minuterna. Men nu var det alltså tack och adjö för denna serie!

Har varit en fruktansvärt seg dag. Inte för bakfyllan utan för att det varit riktigt riktigt härligt väder och jag har legat inne hela dagen. Men det ska ändras nu, ska ut en snabbis och njuta av den lilla kvällsolen som e kvar med Ulla. Sen blir det Heroes tills jag somnar. Upp kl 5 i morgon bitti. I morgon är det dessutom någon som kommer tillbaka till Oslo och jag väntar med spänning, och lite pirr i magen ;)

Later.

Kommentarer
Postat av: Sara...=)

hejsan svejsan!!! hur är det med pirret i magen nu då??? hoppas att allt har gått bra och glöm inte att vi snart drar...hehehe

2007-05-21 @ 19:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback