Lovely number 5


Jag älskar slappa tisagar!image154
Kanal 5 är en gudagova denna dag om man bara ska ligga.

20.00 - Ugly Betty
21.00 - Desperate Houswifes
21.55 - Christine
22.25 - The office
22.55 - Sienfeld
23.25 - Sienfeld

Kan för min del inte bli mycket bättre ;)
En liten detalj som saknas en hel kväll framför Tv´n men
den har jag klarat mig utan tillräckligt länge så jag e van!

Nu är en Oslo helg på G, början av Juni bär det av  och oj va skojj d ska bli!
Och vem vet... det kanske blir början på något nytt? Finns iafl något fint där att hämta...

Nej nu blir det back to Desperate...

Later!

Kommentarer
Postat av: Maria!

Hallå gummelumman! vilken trevlig tisdagskväll du verkar ha haft, jag gjorde typ samma sak, såå skönt=) Ringde dej nyss men du va iväg och bli brun =) själv ska ja ta mej ett varmt och skönt bad snart! Hörs senare puss o hej!

2007-05-09 @ 19:27:47
Postat av: Sara...=)

OSLOOOOOOOOOOOOOOO....

2007-05-10 @ 22:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback